Begin van de reis

22 december 2017 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Hoihoi,

Laat ik beginnen met te vertellen dat ik al weet dat ik 3 van de 4 vakken gehaald heb, ook al weet ik nog niet mijn precieze eindcijfer. Mijn laatste week op Purdue was hectisch met veel eindprojecten, afscheid nemen van mensen, en het feit dat ik nog even ziek werd zo vlak voor mijn reis. Dat is allemaal weer goed gekomen voor ik weg ging.

Mijn eerste stop was Nashville. Nashville is echt een stad voor muziekliefhebbers en heeft een hele sfeervolle kern. Het hostel was prima, al had ik een nacht erg veel last van mijn dronken kamergenoot, gelukkig hebben de hostel eigenaren dat goed opgelost. Later ook nog leuke mensen ontmoet waar ik mee op stap ben geweest.

Dan Nashville zelf, ik heb vooral veel muziek museums gezien, die, natuurlijk, vooral veel focussen op country. Daarnaast waren de meeste barretjes/kroegen erg leuk om te zijn, vooral vanwege alle live muziek.

Na een paar dagen Nashville heb ik een auto gehuurd en ben naar Great smoky mountains gereden, die deden hun naam eer aan, door volledig in de mist te liggen. De eerste dag een mooie, maar zware, hike gedaan naar een waterval. De tweede dag wou ik naar het hoogste punt, ja met mijn hoogtevrees. Helaas was het laatste stuk afgesloten en kon ik dus niet bij de top komen. Het in de bergen rijden vond ik toch niet zo'n pretje, maar het ging wel goed.

Eergisteren ben ik aangekomen in Atlanta, een stad die mij niet zo aanspreekt. Er is een groot verschil te zien tussen arm en rijk. Verder is het vooral veel business en weinig te zien. Ik ben gisteren wel naar de Coca Cola experience geweest, wat natuurlijk een grote reclame is voor Coca Cola, maar wel hele leuke dingen om te zien. Verder kon je er allemaal verschillende soorten frisdranken van over de hele wereld kon proeven, erg gaaf. Het was vooral ook heel grappig dat mensen serieus geloofden dat ze het recept van Coca Cola zouden krijgen te zien, en dat ze vervolgens boos werden en hun geld terug wilden.

Maar goed, dat is tot nu toe mijn reis en ik denk dat dit ook mijn laatste update zal zijn voordat ik weer in Nederland ben.

Dan rest mij alleen nog om iedereen een hele fijne kerst te wensen en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Kusjes

1. Huub Hensels:
    25 december 2017
    Jij ook een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar. Verder nog een fijne reis .